För att kunna ge dig rätt information och prisbild ber vi dig att välja region och kommun.

Felanmälan
När du flyttat in och vill göra en felanmälan vänder du dig till vår eftermarknadsavdelning via formuläret nedan.
VIKTIGT – LÄS IGENOM DENNA TEXT INNAN DU GÖR EN FELANMÄLAN.
Mellan 0-6 månader efter Slutbesiktning gäller följande:
- Akuta skador anmäls direkt till LB-Hus alternativt ta direktkontakt med tex rörmokare (läckage).
- Dagen efter godkänd slutbesiktning har du 6 månader på dig att anmäla synpunkter och anmärkningar, som ej uppdagats vid slutbesiktning.
- Eftermarknadsansvarig eller eftermarknadstekniker tar kontakt med dig för information kring vidare åtgärder.
Mellan 6-24 månader efter slutbesiktning gäller följande:
- Punkter som uppkommer mellan 6-24 månader efter slutbesiktning tas upp på garantibesiktning som ska hållas och ingen felavhjälpning sker under perioden.
- Allvarliga fel åtgärdas: Vatten, större el-fel, värme, maskiner samt dörrar och fönster som satt sig.
- Garantibesiktning anmäls alltid av kund.
Vår Eftermarknadsavdelning återkommer till er på kontorstid inom 7 arbetsdagar med information om hur vi går vidare.
Hanteringen av felanmälan sköts av vår koncerngemensamma eftermarknadsavdelning inom Svensk Husproduktion AB. När du fyllt i formuläret kommer du därför att bli kontaktad av en medarbetare som arbetar på Svensk Husproduktion.